نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رقم فروش واقعی پوگبا مشخص شد ! شرایط خرید و فروش زازا - کوادرادو - کومن

رقم فروش واقعی پوگبا مشخص شد ! شرایط خرید و فروش زازا - کوادرادو - کومن

جوزپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس تشریح کرد که مینو رایولا از انتقال پول پوگبا به منچستر یونایتد 27 میلیون یورو کسب خواهد کرد.

 

وی در ابتدا گفت:

 

پوگبا از منچستر با مبلغی در حدود 1.5 میلیون به تیم ما پیوست و بعد از 4 سال که با ما بود تصمیم گرفت به انگلیس بازگردد. او به هر قیمتی خواستار جدایی بود و مبلغ درخواستی ما هم 105 میلیون به علاوه 5 میلیون یورو مزایا برای زمانی بود که او با منچستر تمدید کند تا با مبلغی بیشتر از 50 میلیون به فروش برسد.

 

او افزود:

 

در مجموع ما چیزی در حدود 95 میلیون سود کردیم. مینو رایولا و کمپانی او هم 27 میلیون کسب خواهند کرد که در نتیجه سود نهایی ما از فروش پوگبا به 72 میلیون می رسد.

 

ماروتا ادامه داد:

 

ما همیشه به دنبال رسیدن به بهترین رتبه ها هستیم و در بازار نقل و انتقالات نیز باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. ما قهرمان بلامنازع لیگ در 5 سال گذشته بوده ایم.

 

مرد ترانسفر در بخش بعدی گفت:

 

لیگ قهرمانان شرایط متفاوتی دارد و همیشه به طور حتم تیم بهتر قهرمان نمی شود. ما به ترکیب خود حتی با وجود عدم موفقیت در خرید بازیکنانی چون ماتوییدی و ویتسل اعتقاد داریم.

 

وی گفت:

 

گفته می شود میانگین سنی تیم ما زیاد است ولی من باید به همه یادآوری کنم که ما مویس کین 16 ساله را روی نیمکت داریم که آماده بازی کردن است.

 

کوادرادو؟

 

او قرضی آمده (برای 3 فصل) و 5 میلیون یورو دستمزد می گیرد. اگر یوونتوس قهرمان لیگ شود ما ملزم به خرید او از چلسی با مبلغ 20 میلیون یورو هستیم.

 

سیمونه زازا:

 

ما سیمونه زازا را با 5 میلیون یورو به طور قرضی به وستهم فرستادیم و در صورتی که 14 بازی بدون در نظر گرفتن دقایق حضور در میدان انجام دهد (تا امروز 7 بازی انجام داده) ، تیم مقابل ملزم به خرید او می باشد.

 

کومن:

 

کینگزلی کومن در یک دوره قرارداد قرضی دو ساله با مبلغ 7 میلیون قرار دارد و مبلغ خرید او 21 میلیون در نظر گرفته شده است. من فکر می کنم بایرن او را خریداری کند و اگر این اتفاق رخ ندهد، ما بازیکنی را در اختیار خواهیم گرفت که 2 سال در یک باشگاه بزرگ حضور داشته است.

 

بازی مقابل میلان:

 

همه می دانند اشتباهات زیادی در بازی مقابل میلان در روز شنبه صورت گرفت. ما اعتراضی نداریم و من در پایان بازی با نیکولا ریتزولی گفتگوی مودبانه ای داشتم تا فقط نظر ما را بداند. ما به دنبال بهانه جویی نیستیم، یوونتوس باید حتی با وجود اشتباهات داوران نیز برنده شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: